Propisi ZPR

Ukupno 211 - 240 od 781
Odluka ili rješenje
Naziv Prilog
Odluka o pokretanju postupka nabavke KLIMATIZACIJSKIH UREĐAJA PDF icon odluka_o_pokretanju_postupka_nabavke_klimatizacijskih_uredaja.pdf
Rješenje o imenovanju Komisije za nabavku klimatizacijskih uređaja PDF icon rjesenje_o_imenovanju_komisije_za_nabavku_klimatizacijskih_uredaja.pdf
ODLUKA o drugoj izmjeni i dopuni Plana javnih nabavki Zavoda za planiranje razvoja Kantona Sarajevo za 2023. godinu PDF icon 2._izmjena_i_dopuna_plana_nabavki_za_2023._god.pdf
RJESENJE o imenovanju članova Komisije za javnu nabavku usluge "Servis kotlovnice" PDF icon rjesenje_o_pokretanju_postupka_nabavke_servis_kotlovnice.pdf
ODLUKA o pokretanju postupka javne nabavke usluge "Servis kotlovnice" PDF icon odluka_o_pokretanju_postupka_nabavke_servis_kotlovnice.pdf
Rješenja u uvećanju plaće za mjesec juli 2023. godine PDF icon rjesenja_u_uvecanju_place_za_mjesec_juli_2023._godine.pdf
Rješenja u uvećanju plaće za mjesec juni 2023. godine PDF icon rjesenja_u_uvecanju_place_za_mjesec_juni_2023._godine.pdf
ODLUKA o pokretanju postupka javne nabavke usluge "KONTROLA INSTALACIJA" za potrebe Zavoda za planiranje razvoja Kantona Sarajevo PDF icon odluka_o_pokretanju_javne_nabavke_usluga_-_kontrola_instalacija.pdf
RJESENJE o imenovanju članova Komisije za javnu nabavku usluge "KONTROLA INSTALACIJA" PDF icon rjesenje_o_imenovanju_komisije_za_javnu_nabavku_usluga_-_kontrola_instalacija.pdf
RJEŠENJE O PRIJEMU U RADNI ODNOS (Sanjin Bejdić) PDF icon fast_scan_to_a_color_pdf_file_2023-07-19_1606_1.pdf
ODLUKA o izboru najpovoljnijeg ponuđača (Namještaj za salu za sastanke) PDF icon odluka_o_izboru_najpovoljnijeg_ponudaca_za_javnu_nabavku_roba_-_namjestaj_za_salu_za_sastanke.pdf
RJEŠENJE o imenovanju članova Komisije za javnu nabavku roba: Prehrambeni artikli za bife PDF icon rjesenje_-_prehrambeni_artikli.pdf
ODLUKA o pokretanju javne nabavke roba Prehrambeni artikli za bife PDF icon odluka_-_prehrambeni_artikli.pdf
ODLUKA o izboru najpovoljnijeg ponuđača (Usluge čišćenja objekta Zavoda u ul. Branilaca Sarajeva broj 26) PDF icon odluka_o_izboru_najpovoljnijeg_ponudaca_za_javnu_nabavku_usluga_-_usluge_ciscenja_objekta_zavoda.pdf
ODLUKA o regresu (Zina Vrabac) PDF icon 20230705131805.pdf
ODLUKA o pokretanju javne nabavke roba Namještaj za salu za sastanke PDF icon odluka_o_pokretanju_-_namjestaj_za_salu.pdf
Odluka o regresu PDF icon fast_scan_to_a_color_pdf_file_2023-06-23_1044_1.pdf
RJEŠENJE o imenovanju članova Komisije za javnu nabavku roba: Namještaj za salu za sastanke PDF icon rjesenje_o_komisiji_-_namjestaj_za_salu.pdf
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača (Usluge popravke sefa) PDF icon odluka_o_izboru_-_popravka_sefa.pdf
Rješenje o imenovanju komisije za nabavku namještaja za salu za sastanke PDF icon rjesenje_o_komisiji_-_namjestaj_za_salu.pdf
Odluka o pokretanju javne nabavke "Nabavka namještaja za salu za sastanke" PDF icon odluka_o_pokretanju_-_namjestaj_za_salu.pdf
Odluka o izboru za direktni postupak – usluga popravke sefa PDF icon odluka_o_izboru_-_popravka_sefa.pdf
RJEŠENJE o imenovanju članova Komisije za javnu nabavku "Usluge popravka sefa" PDF icon rjesenje_komisije_-_popravka_sefa.pdf
Odluka o pokretanju postupka javne nabavke usluge "Usluge popravke sefa" PDF icon odluka_o_pokretanju_-_popravka_sefa.pdf
Rješenje o prijemu u radni odnos (Amina Kurtović) PDF icon fast_scan_to_a_color_pdf_file_2023-06-13_0919_1.pdf
ODLUKA O VRSTAMA VLASTITIH JAVNIH PRIHODA ZAVODA ZA PLANIRANJE RAZVOJA KANTONA SARAJEVO PDF icon odluka_o_vrstama_vlastitih_prihoda.pdf
ODLUKU o izmjeni i dopuni Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača ja javnu nabavku Usluge osiguranja uposlenika i vozila PDF icon odluka_o_izmjeni_i_dopuni_odluke_o_izboru.pdf
ODLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača za javnu nabavku- Usluge osiguranja uposlenika i vozila PDF icon odluka_o_izboru.pdf
ODLUKA o pokretanju javne nabavke usluga: Usluge čišćenja u objektu Zavoda u ul. Branilaca Sarajeva br. 26 PDF icon odluka_o_pokretanju_-_usluge_ciscenja.pdf
Rješenja u uvećanju plaće za mjesec maj 2023. godine PDF icon rjesenja_za_mjesec_maj.pdf